εἰ ὁ Θεὸς ὑπὲρ ἡμῶν, τίς καθ᾿ ἡμῶν; ~ Προς Ρωμαίους 8:31

Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου Θεού. Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της Δόξης Σου. Ωσαννά εν τοις Υψίστοις· Ευλογημένος ο Ερχόμενος εν Ονόματι Κυρίου.

Τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας - Τα Πάθη του Χριστού και η Ανάσταση Του - Κάνε κλικ στην εικόνα

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 11 Μαΐου 2024

Ο Χριστός εμφανίζεται στους μαθητές Του - Κυριακή του Θωμά

 


Ενώ λοιπόν αυτοί συνομιλούσαν, ξαφνικά ο Ίδιος ο Ιησούς εμφανίστηκε ανάμεσά τους και τους είπε: «Ειρήνη σε σας». Αλλά εκείνοι φοβισμένοι και έκθαμβοι, νόμιζαν ότι έβλεπαν ένα φάντασμα. Τότε εκείνος τους είπε: «Γιατί είστε τόσο φοβισμένοι και γιατί τόσες αμφιβολίες υπάρχουν στις καρδιές σας; Κοιτάξτε τα χέρια και τα πόδια Μου. Είμαι Εγώ ο Ίδιος». Και λέγοντας αυτά τους έδειξε τα χέρια και τα πόδια Του. Μετά τους είπε: «Οι Γραφές βεβαιώνουν ότι ο Χριστός έπρεπε να πάθει και ν’ αναστηθεί εκ νεκρών την τρίτη μέρα, και ότι η μετάνοια και η άφεση των αμαρτιών θα κηρυχθούν στο όνομά Του σε όλα τα έθνη ξεκινώντας από την Ιερουσαλήμ. Είστε μάρτυρες αυτών των γεγονότων. Και θα στείλω σε σας αυτό που υποσχέθηκε ο Πατέρας μου, το Άγιο Πνεύμα. Αλλά εσείς μείνετε στην πόλη μέχρι να λάβετε τη δύναμη από τον ουρανό». 

Ο Θωμάς, ένας από τους Δώδεκα Μαθητές, δεν ήταν μαζί τους όταν ήρθε ο Ιησούς. Κατά την επιστροφή του, οι άλλοι του είπαν: «Είδαμε τον Κύριο!» Αλλά αυτός τους απάντησε: «Αν δεν δω μέσα στα χέρια Του το σημάδι των καρφιών και αν δεν βάλω το χέρι μου στην πλευρά Του, δεν θα το πιστέψω!» Οκτώ μέρες μετά, ο Θωμάς βρισκόταν με τους άλλους μαθητές μέσα στο σπίτι. Και ο Ιησούς ήρθε, αν και οι πόρτες ήταν κλειστές, και στάθηκε ανάμεσά τους και είπε: «Ειρήνη σε σας!» Κατόπιν προχώρησε προς τον Θωμά και του είπε: «Βάλε εδώ τα δάχτυλά σου και δες τα χέρια μου. Προχώρησε το χέρι σου και βάλτο στην πλευρά μου και μην είσαι άπιστος αλλά πιστός!» Και ο Θωμάς φώναξε: «Ω Κύριέ μου και Θεέ μου!» Ο Ιησούς του είπε: «Ω Θωμά, επειδή με βλέπεις, πιστεύεις. Ευτυχείς όσοι δεν είδαν και πίστεψαν!»

Κατά Ματθαίον 28:16-20
Κατά Μάρκον 16:14-18
Κατά Λουκάν 24:36-49
Κατά Ιωάννην 20:19-29