εἰ ὁ Θεὸς ὑπὲρ ἡμῶν, τίς καθ᾿ ἡμῶν; ~ Προς Ρωμαίους 8:31

Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου Θεού. Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της Δόξης Σου. Ωσαννά εν τοις Υψίστοις· Ευλογημένος ο Ερχόμενος εν Ονόματι Κυρίου.

Τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας - Τα Πάθη του Χριστού και η Ανάσταση Του - Κάνε κλικ στην εικόνα

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022

Προσευχή για ενδυνάμωση πίστης


Θεέ μου, κράτησε μέσα μου ορθή την πίστη. Σαλεύεται. Λυγίζει. Η αμφιβολία σφίγγει ολοένα τον νου μου.

Ανεξιχνίαστε, Μεγάλε Θεέ μου, συνθλίβομαι μέσα στην αντίφαση: Ενώ Σε παρακαλώ να με στηρίξεις στην πίστη, το κάνω χωρίς πίστη, με κλονισμένη διάθεση. Αραγε θα μ’ ακούσεις; 
        Η αμφιβολία με αναστατώνει. Ο άνεμος πάει να σβήσει τη φλόγα. Θεέ μου, κράτησε με. Μη σβήσει το φως. Πώς θα ζήσω χωρίς Εσένα! Ω, πόσα χέρια βέβηλα σπέρνουν στην καρδιά μου τον σπόρο του δισταγμού και θέτουν σε δοκιμασία την πίστη μου! 
         Κύριε, «πρόσθες ημιν πίστιν». Αν αυτό το έλεγαν οι Απόστολοι που Σε είχαν κοντά τους, Σ’ έβλεπαν και Σ’ άκουγαν, τι να πω εγώ; Εγώ που ζω σ’ ένα κόσμο αλλοπρόσαλλο, Θεέ μου, όπου τα ένστικτα σκότωσαν τη λογική, ο ρυθμός τη ζωής έσπασε τα νεύρα και τα είδωλα έκρυψαν τη θέα Σου από τα κουρασμένα μάτια μας;
 Πρόσθεσέ μου πίστη Κύριε. Διάλυσε την ομίχλη της αμφιβολίας. Εξαφάνισε τους δισταγμούς. Δωσ’ μου την βεβαιότητα της παρουσίας Σου. Μίλησε μέσα στην καρδιά μου. Σε ικετεύω, Κύριε!
«Πιστεύω, Κύριε βοήθει μου τη απιστία»